beglossy - the Beautiful one WRZESIEŃ 2015


W tym miesiącu epika beglossy przygotowała aż 6 różnych pudełeczek kosmetycznych. Otrzymałam wersję B i jestem bardzo zadowolona z zawartości mojego boxa inne warianty też bardzo mi się podobają. Motywem przewodnim w tym miesiącu jest kobieta silna i wyjątkowa. W pudełeczku w większości znajdują się produkty, których jeszcze nie miałam przyjemności przetestować właśnie dlatego tak bardzo przypadło mi ono do gustu !

No dobra nie będę Was dłużej trzymać w niepewności i prezentuję moje piękne wrześniowe pudełeczko !


ZAWARTOŚĆ PUDEŁECZKA:

1. Beaver Professional regenerująca odżywka do włosów: to kolejny produkt z tej firmy, który z przyjemnością przetestuję ! Moje włosy uwielbiają wszelkiego rodzaju odżywki i szampony. W pudełeczku znajduje się produkt o pojemności 40ml wartość otrzymanego produktu to ok. 8 zł (cena pełnowymiarowego produktu to 41,90zł/210ml)


2. Clarena Boracy body cream - krem do ciała dedykowany osobom o skórze suchej i odwodnionej. Krem przepięknie pachnie z tego co zauważyłam błyskawicznie się wchłonął i nie pozostawił uczucia lepkości, więc jak na razie zdecydowanie na plus. Pojemność 30ml wartość otrzymanego produktu to ok 7 zł (cena pełnowymiarowego produktu to 49,00zł/200ml)


3. Lambre lakier do paznokci - PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY otrzymałam kolor 01. Opakowanie jest bardzo eleganckie. W buteleczce prezentuje się przepięknie jest to taki bardzo delikatny róż cena to 12,90zł/10ml

4. Isadora nude sensation -
otrzymałam kolor nude almond wydaje mi się on dość ciemny ale sprawdzimy jak będzie wygladął na mojej skórze. Podkład posiada lekką konsystencję, na pierwszy rzut oka nie wydaje się "ciężki". W pudełeczku otrzymałam 3,5ml czyli wychodzi ok 12zł  (cena pełnowymiarowego produktu to 105,00zł/30ml)


5. SHISEIDO ultimune power infusing concentrate - koncentrat przywracający i utrzymujący naturalne zdolności immunologiczne skóry. Ultimune przywraca skórze gładkość i sprężystość. Wyrównuje i ujednolica jej koloryt dodając blasku. Kontur twarzy staje się bardziej wyraźny i zdefiniowany. Nigdy nie odważyłam się kupić kosmetyków tej firmy i dlatego z przyjemnością sprawdzę ich działanie bo z pewnością przydadzą się mojej skórze. W pudełku znajdziemy produkt o pojemności 5ml czyli wychodzi ok 58zł (cena pełnowymiarowego produktu to 345,00zł/30ml)

6. SHISEIDO ultimune power infusing eye concentrate - jest to krem pod oczy. DOSKONALE ! Redukuje widoczność oznak starzenia się skóry wokół oczu. Jestem MEGA zadowolona z tego produktu ! Kocham produkty pod oczy ! W pudełku znajdziemy produkt o pojemności 15ml czyli wychodzi ok 87zł (cena pełnowymiarowego produktu to 259,00zł/15ml)




Zapomniałam dodać, że w każdym pudełeczku znajdziemy magazyn beglossy w przepięknym żółtym kolorze ! Podzielcie się jak tam wasze pudełeczka bo ja jestem zachwycona !

Komentarze

  1. Ja mam wersję C i nie jestem do końca zadowolona :) Produkty niby są ok, chociaż żel już wcześniej miałam (ale ich nigdy za wiele). Jedne prodkty chętnie wykorzystam, a innych wcale (jak chusteczka-bronzer czy cienie). Jestem tylko zniesmaczona wartością różnych wersji pudełek, bo np Twoja wersja jest o wartości "tylko" 100 zł większej :)
    Po resztę zapraszam na:
    http://ratri-world.blogspot.com/2015/09/beglossy-wrzesien-2015.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą, również mam wersję C i każdą wersję wolałabym bardziej... No ale widocznie tym razem była loteria...

      Usuń
    2. Rzeczywiście jak na początku zobaczyłam wersję C to pomyślałam BOŻE NIE. Żebym tylko jej nie dostała a tu proszę megaa zadowolenie ! Wersja D też jest fajna

      Usuń
  2. Wiem czytałam posty dziewczyn i rzeczywiście różnica w wartości otrzymanych pudełeczek jest znaczna :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam wersję B tylko że inny kolor lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe pudełko, chociaż podobała mi się również wersja F i D :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty